
Activitățile proiectului







A1. Managementul proiectului
A 1.1. Managementul general al proiectului
A 1.2.
Activități suport
management de proiect
A2. Integrarea grupului țintă în proiect
A 2.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenorială, la metodologia de selecție a grupului țintă și a planurilor de afaceri sprijinite în proiect
A 2.2.
Selectarea
grupului țintă
ce va
participa la programul de formare antreprenorială
A3. Organizarea și derularea programului de formare antreprenorială
A 3.1. Creare platformă e-learning
A 3.2. Organizarea și derularea online a programului de formare antreprenorială
A4. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului
A5. Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/ consultanță/ mentorat pentru planurile de afaceri selectate
A6. Înființarea și demararea funcționării întreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis
A 7. Semnarea Contractului de ajutor de minimis
A 8. Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate
A 9. Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate
A 10. Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate, în perioada de sustenabilitate a acestora
