Activitățile proiectului

A1. Managementul proiectului

    A 1.1. Managementul general al proiectului

    A 1.2. Activități suport management de proiect

A2. Integrarea grupului țintă în proiect

   A 2.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenorială, la metodologia de selecție a grupului țintă și a planurilor de afaceri sprijinite în proiect

   A 2.2. Selectarea grupului țintă ce va participa la programul de formare antreprenorială 

A3. Organizarea și derularea programului de formare antreprenorială

   A 3.1. Creare platformă e-learning

   A 3.2. Organizarea și derularea online a programului de formare antreprenorială

A4. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului

A5. Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/ consultanță/ mentorat pentru planurile de afaceri selectate

A6. Înființarea și demararea funcționării întreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis

A 7. Semnarea Contractului de ajutor de minimis

A 8. Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate

A 9. Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate

A 10. Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate, în perioada de sustenabilitate a acestora